کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش (عرفان رایانه) جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال کالا باید تمامی اقلام کالا شامل کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه،داخل جعبه و به صورت پلمپ برای فروشگاه ارسال شود.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
-درصورت انصراف از خرید کلیه هزینه (ارسال و دریافت) از مشتری اخذ خواهد گردید.
-در صورتیکه اشتباه در ارسال از طرف فروشگاه باشد هزینه های دریافت و ارسال مجدد به عهده مجموعه عرفان رایانه خواهد بود.
- در صورت ، تایید نشدن ایراد یا مغایرت کالا توسط کارشناسان عرفان رایانه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
کالا های زیر شامل مرجوعی کالا نمی باشد.
کارت گرافیگ،مادربورد،پردازنده،درایور نوری،هارددیسک،هاردSSD،پرینتر،اسکنر،کارتریج،پیکسل های سوخته مانیتور،سوکت های اسیب دیده مادربورد این اقلام توسط مشتری می بایست به شرکت های گارانتی کننده ارسال کنند.