خدمات پس از فروش
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
-از طریق تماس با فروشگاه و اطلاع به کارشناسان عرفان رایانه و پیگیری کارشناسان می توانید سفارش خود را مرجوع کنید.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
-پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.
چطور میتوانم با گارانتی مدنظر خود تماس بگیرم؟
شما میتوانید از لیست زیر، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.
ردیف | نام شرکت گارانتی کننده | شماره تماس | ردیف | نام شرکت گارانتی کننده | شماره تماس |
1 | ایراکام | 84240 | 10 | گسترش تجارت تابا | 86070170 |
2 | ایران رهجو | 83000000-159 | 11 | ماتریس | 23566000 |
3 | آونگ | 88500805 | 12 | مرآت | 88109011 |
4 | حافظه طلایی ایستا | 57973000 | 13 | پیشتازان فن آور پانا | 88908091 |
5 | داده پرداز متین | (87706)87707000 | 14 | دریا همراه پایتخت | 62859 |
6 | رایانه همراه | 88652446 | 15 | مدیاپردازش | 42773000 |
7 | سازگار ارقام | 88721917 | 16 | اسپیرو | 2189337+ |
8 | شارلوت رایانه | 88803970 | 17 | نشر گردو | 88838210 |
9 | گارانتی گرین | 88911378 | 18 | آواژنگ | ۸۹۳۱۲۰۰۰ |
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟
بله . حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.